Formy płatności
Przelew na konto bankowe
Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie przekazywane jest do magazynu w celu przygotowania przesyłki.
Za pobraniem
Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.
Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez:
– mTransfer – mBank
– Inteligo – PKO BP
– Bank Pekao
– Bank PKO – IKO
– Bank PKO – IPKO
– Bank Pekao – Peo Pay
– VOLKSWAGEN BANK – POLSKA
– Bank Zachodni WBK
– BNP PARIBAS
– Pocztowy24
– Deutsche Bank
– SGB Bank SA
– GET IN BANK
– Credit Agricole
– ING
– BNP PARIBAS eBGŻ
– Reiffeisen Bank Polska
– Eurobank
– Millenium BANK
Formularz reklamacyjny
Reklamacja na podstawie rękojmi
|
|
|||||
Wypełnia Klient |
DANE SPRZEDAWCY
|
EXCLUSIVVE BUTIK MICHAŁ CYGAL UL. AZALIOWA 3 BIELAWA 55-093 KIEŁCZÓW |
||||
DANE KLIENTA |
||||||
Imię i nazwisko: |
|
|||||
Adres do korespondencji: |
|
|||||
Adres e-mail: |
|
|||||
DANE DOTYCZĄCE UMOWY SPRZEDAŻY |
||||||
Numer zamówienia: |
|
|||||
Data zawarcia umowy sprzedaży: |
|
|||||
Nr faktury VAT/paragonu i data wystawienia (fakultatywnie) lub informacja o innym dowodzie zakupu: |
|
|||||
OZNACZENIE REKLAMOWANEGO TOWARU |
||||||
Opis towaru (np. rodzaj, model – symbol): |
|
|||||
Cena towaru: |
|
|||||
OKREŚLENIE WADY |
||||||
Opis wady |
|
|||||
Data stwierdzenia wady: |
|
|||||
ŻĄDANIE KLIENTA (proszę wskazać właściwe) |
||||||
A |
Nieodpłatna naprawa towaru (usunięcie wady)
|
|||||
B |
Nieodpłatana wymiana towaru na nowy
|
|||||
C |
Obniżenie ceny towaru
|
Kwota obniżenia ceny: |
|
|||
D |
Odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy |
|||||
ZWROT PIENIĘDZY (dotyczy jedynie żądania obniżenia ceny towaru albo odstąpienia od umowy i żądania zwrotu pieniędzy) |
||||||
Nazwa banku i numer rachunku bankowego Klienta (ewentualnie inny sposób zwrotu pieniędzy) |
|
|||||
INNE UWAGI KLIENTA |
||||||
|
||||||
DATA, MIEJSCOWOŚĆ I PODPIS KLIENTA |
||||||
Miejscowość, data: |
|
|||||
Podpis Klienta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) |
|
* Niniejszy formularz ma charakter jedynie przykładowy i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonych w inny sposób.